Rüyamda köpek ısırdı. Köpek ayağımdan ısırdı ve birden yere düştüm. Ünlü Rüya Yorumcusu Mehmet Emin Kırgil izleyicilerin rüyalarını canlı yayında yorumladıRüyanızın anlamı ne. Elbette birçok rüyada olduğu gibi rüyada köpek ısırması ile ilgili başarılı bir rüya tabiri yorumu. Arzularına ve zevklerine düşkün bir.

Ruyada Kopek Gormek Ne Anlama Gelir Neye Isarettir Diyadinnet Haber Ruyada Kopek Gormek Ne Anlama Gelir Neye Isarettir Diyadinnet Haber From diyadinnet.com

Kirmizi yatak oertuesue Kiskacli masa lambasi Kisa bacakli koepek cinsleri Kiz bebek ismi Kestane agaci masa Kirmizi kedi alsancak

Rüyamda annemle yolda yürüyoruz sonra bir köpek çıkıyor köpeğin sahibi kadında köpeği tutmaya çalışıyor ama çok büyük köpek anneme köpeğin yüzüne bakma hızlı yürüyüp gidelim diyorum annemde sürekli köpeğin yüzüne bakıyor köpek bizi kovalıyor sonra ben. Gibi zehirli hayvanların ısırması kötü söz işitmeye haram kazanca. Rüyada elini köpek ısırması ise çok yakın zamanda yakınlarından beklediği yardımı alamaması ve kendisinin zor duruma düşmesi şeklinde yorumlanır. Rüyada yılan akrep vs. Rüyamda köpek sürüsü vardı ve hepsi de büyük bir tel örgünün arkasında duruyordu. Ben de yavruları sevmek için elimi uzatınca birden kulübenin içinden siyah büyük bir köpek çıktı ve ısırdı.

Rüyada bir insanı ısırmak ona aşırı muhabbete yahut refah içinde geçecek ömre.

Rüyamda Eve gidicektik arkadaşlarla evin merdivenleri cok yüksekdi hepimiz çıktık yukarda anahtari bulamadık arkadaslarim atlayarak indi ben yürüyerek geri indim merdivenlerden aşağıda bozuk paralar vardı o ara köpek ısırdı dunden beri yazıyorm ama cevap alamadim insallah yorumlarsnz. Cafer-i Sadık rüyada köpek görmek le ilgili dört farklı anlama işaret eder. DİKKAT BU KANALI KAPATIYORUZ. Rüyamda siyah ve büyük bir köpek sağ bacağımdan beni ısırdı köpekten kaçmak istedim ama bir türlü hareket edemedi. Rüyada köpek kovalaması rüya sahibinin iş hayatında rakiplerini ve arkadaşları arasında kıskanç kişilere işarettir. Rüyada köpek saldırması iş hayatında ve sosyal hayatta çok büyük sıkıntılar ve parasal krizler yaşandığına ve kurtulmak için hiç kimsenin destek vermeyeceğine ve yardım etmeyeceğine tabir edilir.

Ruyada Kopek Isirmasi Gormek Ruya Tabirleri Source: ruyatabirleri.gen.tr

Köpek ayağımdan ısırdı ve birden yere düştüm. Bir süre üzüleceğine ve sıkıntıya düşeceğine fakat bu üzüntülerin uzun sürmeyeceğine sıkıntıdan kurtularak kaliteli bir hayat sürdüreceğine evine huzurun ve neşenin geleceğine kendisini büyük bir boşluk içinde bulacağına ve. Rüyamda siyah ve büyük bir köpek sağ bacağımdan beni ısırdı köpekten kaçmak istedim ama bir türlü hareket edemedi. - Tavanda güzel çiçekler gördüm- Balkonda kedi. Rüyamda köpek sürüsü vardı ve hepsi de büyük bir tel örgünün arkasında duruyordu.

Ruyada Kopek Kovalamasi Ne Demek Ruyada Baskasini Kopek Kovaladigini Gormek Ne Anlama Gelir Ruya Tabirleri Source: milliyet.com.tr

Rüyamda Eve gidicektik arkadaşlarla evin merdivenleri cok yüksekdi hepimiz çıktık yukarda anahtari bulamadık arkadaslarim atlayarak indi ben yürüyerek geri indim merdivenlerden aşağıda bozuk paralar vardı o ara köpek ısırdı dunden beri yazıyorm ama cevap alamadim insallah yorumlarsnz. Rüyamda beyaz bir köpek bana saldırdı ama ısırmadı. Rüyamda annemle yolda yürüyoruz sonra bir köpek çıkıyor köpeğin sahibi kadında köpeği tutmaya çalışıyor ama çok büyük köpek anneme köpeğin yüzüne bakma hızlı yürüyüp gidelim diyorum annemde sürekli köpeğin yüzüne bakıyor köpek bizi kovalıyor sonra ben. Rüyada köpek görmek köpeği ne şekilde gördüğünüze göre anlamı değişen bir tabire sahiptir. Rüyada köpek ısırması nedir sorusun yanıtını sıkıntı ve üzüntü olarak vermiştik.

Ruyada Kopegin Saldirdigini Gormek Ne Anlama Gelir Ruya Tabirleri Source: shallwe.com.tr

Rüyada Parmağını Köpek Isırması rüya sahibinin çevresinde edepsizlik yapan ve insanların arasını bozan kimse yüzüne maddi ve manevi olarak zarara uğramaya kişinin iş hayatıyla ilgili yanlışa düşeceğine işaret edilirEvli kimsenin bu rüyayı görmesi eşiyle arasında tartışmaların olacağına kişinin üst üste alacağı kötü haberlerden dolayı aklını. Rüyada kedi görmek rüyanın içeriğine göre olumsuz durumlara da işaret edebilir. Elbette birçok rüyada olduğu gibi rüyada köpek ısırması ile ilgili başarılı bir rüya tabiri yorumu. Rüyada Köpek Isırması. Hemen yan tarafında ise yavrulardan oluşan büyük bir kafes vardı.

Ruyada Kopek Isirmasi Gormek Nedir Ruyada Kopegin Isirdigini Gormek Ne Anlama Gelir Huseyin Duru Youtube Source: youtube.com

Rüyamda annemle yolda yürüyoruz sonra bir köpek çıkıyor köpeğin sahibi kadında köpeği tutmaya çalışıyor ama çok büyük köpek anneme köpeğin yüzüne bakma hızlı yürüyüp gidelim diyorum annemde sürekli köpeğin yüzüne bakıyor köpek bizi kovalıyor sonra ben. Rüyada köpek ısırması nedir sorusun yanıtını sıkıntı ve üzüntü olarak vermiştik. Bu kişi sizin hiç de beklemediğiniz güven sarsıcı bir şey yapabilir. Rüyada birini ısırmak bazen kıskanmaya ve aşırı öfkeye işarettir. Rüyada kedi görmek en sık görülen rüyalardandır.

Ruyada Kahverengi Kopek Gormek Ne Demek Kopekten Korkup Kacmak Nedir Ruya Tabirleri Source: milliyet.com.tr

13 Rüyada Köpek Isırması Diyanet. Rüyada görmek genellikle hayra yorulur. Rüyada birini ısırmak bazen kıskanmaya ve aşırı öfkeye işarettir. Rüyada köpek kolumu ısırdı kendisine zarar vermek isteyen insanlara dikkat edip dostlarını da iyi seçeceğine etrafındaki insanların desteği ile daha çok kişiye ulaşacağına bu sayede elde edilen kazanç ile daha farklı işlere girileceğine işarettir. Arzularına ve zevklerine düşkün bir.

Ruyada Kopek Gormek Iyiye Mi Kotuye Mi Yorulur Ruyada Kopek Isirmasi Nasil Yorumlanir Yasam Haberleri Source: haber7.com

DİKKAT BU KANALI KAPATIYORUZ. Rüyada köpek görmek köpeği ne şekilde gördüğünüze göre anlamı değişen bir tabire sahiptir. Rüyamda annemle yolda yürüyoruz sonra bir köpek çıkıyor köpeğin sahibi kadında köpeği tutmaya çalışıyor ama çok büyük köpek anneme köpeğin yüzüne bakma hızlı yürüyüp gidelim diyorum annemde sürekli köpeğin yüzüne bakıyor köpek bizi kovalıyor sonra ben. Ardıma verdi sora ben köpeği kovaladım ama vurmadım köpeğe. Rüyada bir insanı ısırmak ona aşırı muhabbete yahut refah içinde geçecek ömre.

Ruyada Kopek Gormek Ne Anlama Gelir Ruyada Kopek Gormenin Anlami Source: haberturk.com

RÜYANIZI YORUMLATABİLECEĞİNİZ YENİ KANALIMIZ BURDAKİ LİNKTE ABONE OLUN LÜTFEN. Rüyada Köpek Saldırması. Bu kişi sizin hiç de beklemediğiniz güven sarsıcı bir şey yapabilir. Rüyamda Eve gidicektik arkadaşlarla evin merdivenleri cok yüksekdi hepimiz çıktık yukarda anahtari bulamadık arkadaslarim atlayarak indi ben yürüyerek geri indim merdivenlerden aşağıda bozuk paralar vardı o ara köpek ısırdı dunden beri yazıyorm ama cevap alamadim insallah yorumlarsnz. Rüyamda siyah ve büyük bir köpek sağ bacağımdan beni ısırdı köpekten kaçmak istedim ama bir türlü hareket edemedi.

Ruyada Kopek Saldirmasi Ne Anlama Gelir Ruyada Kopek Saldirmasi Ile Ilgili Ruya Tabirleri Mynet Trend Source: mynet.com

Rüyamda annemle yolda yürüyoruz sonra bir köpek çıkıyor köpeğin sahibi kadında köpeği tutmaya çalışıyor ama çok büyük köpek anneme köpeğin yüzüne bakma hızlı yürüyüp gidelim diyorum annemde sürekli köpeğin yüzüne bakıyor köpek bizi kovalıyor sonra ben. Rüyamda köpek sürüsü vardı ve hepsi de büyük bir tel örgünün arkasında duruyordu. Rüyada yılan akrep vs. Rüyada birini ısırmak bazen kıskanmaya ve aşırı öfkeye işarettir. Köpek ayağımdan ısırdı ve birden yere düştüm.

Ruyada Kopek Gormek Iyiye Mi Kotuye Mi Yorulur Ruyada Kopek Isirmasi Nasil Yorumlanir Yasam Haberleri Source: haber7.com

Kötü bir hasım gözü tok bir erkek güzel olmayan bir hizmetçi ve bilgisiz bir erkek. Rüyada köpek ısırmasının işaret olduğu şey ise sıkıntı olarak söyleyebiliriz. Bu kişi sizin hiç de beklemediğiniz güven sarsıcı bir şey yapabilir. Camekanın arkasında onları görüyordum. Elbette birçok rüyada olduğu gibi rüyada köpek ısırması ile ilgili başarılı bir rüya tabiri yorumu.

Ruyada Kopek Gormek Ne Anlama Gelir Kadin Com Source: kadin.com

Kedi Isırması Köpek Isırması Rüyada birini ısırarak ısırdığı yerden kan çıktığını görmek. Rüyada yarasa ısırması rahatlığı esenliği hoşluğu ve mutluluğu bulacağına rahat edeceğine yeni işlere girileceğine bir mevzuda haksız olduğunu göreceğine ve karşı tarafa özür dileyeceğine büyük bir özgüvene sahip olacağına ve insanları şaşırtacak ve dikkatlerini çekecek çok büyük ve farklı çalışmalara gireceğine yaşamının düzene. Gibi zehirli hayvanların ısırması kötü söz işitmeye haram kazanca. Rüyada köpek kovalaması rüya sahibinin iş hayatında rakiplerini ve arkadaşları arasında kıskanç kişilere işarettir. Rüyada Köpek Isırdığını Görmenin anlamı.

Ruyada Kopek Gormek Ne Anlama Gelir Ruyadaki Kopegin Tabiri Yasam Haberleri Source: haber7.com

Rüyada köpek ısırmak Rüyada bacağını köpek ısırmak kendisine kötü söz sarf eden birisi ile oturup aralarındaki anlaşmazlığı çözeceğine her gün şükredeceğine kendisine olan güveninin artacağına hiçbir zaman evindeki tenceresinin boş kalmayacağına kişinin daha çok kazanç elde etmesiyle alım gücünü yükselterek ailesini de mutlu edeceğine. Bir süre üzüleceğine ve sıkıntıya düşeceğine fakat bu üzüntülerin uzun sürmeyeceğine sıkıntıdan kurtularak kaliteli bir hayat sürdüreceğine evine huzurun ve neşenin geleceğine kendisini büyük bir boşluk içinde bulacağına ve. Rüyamda köpek sürüsü vardı ve hepsi de büyük bir tel örgünün arkasında duruyordu. Rüyamda beyaz bir köpek bana saldırdı ama ısırmadı. RÜYANIZI YORUMLATABİLECEĞİNİZ YENİ KANALIMIZ BURDAKİ LİNKTE ABONE OLUN LÜTFEN.

Ruyada Kopek Isirmasi Ne Anlama Gelmektedir Ruyada Kopek Isirmasi Hakkinda Yorum Ruya Tabirleri Haberleri Source: m.sabah.com.tr

Rüyada köpek ısırması olumlu şekilde yorumlanmaz. Ben de yavruları sevmek için elimi uzatınca birden kulübenin içinden siyah büyük bir köpek çıktı ve ısırdı. Rüyada Köpek Saldırması. DİKKAT BU KANALI KAPATIYORUZ. Hemen yan tarafında ise yavrulardan oluşan büyük bir kafes vardı.

Ruyada Kopek Isirmasi Saldirmasi Kopek Kovalamasi Ne Anlama Gelir Neye Isarettir Ruyada Kopek Gormek Anlami Son Dakika Yasam Haberleri Source: sabah.com.tr

Rüyada köpek görmek köpeği ne şekilde gördüğünüze göre anlamı değişen bir tabire sahiptir. Rüyada yılan akrep vs. Rüyada köpek ısırmasının işaret olduğu şey ise sıkıntı olarak söyleyebiliriz. Ünlü Rüya Yorumcusu Mehmet Emin Kırgil izleyicilerin rüyalarını canlı yayında yorumladıRüyanızın anlamı ne. Bir süre üzüleceğine ve sıkıntıya düşeceğine fakat bu üzüntülerin uzun sürmeyeceğine sıkıntıdan kurtularak kaliteli bir hayat sürdüreceğine evine huzurun ve neşenin geleceğine kendisini büyük bir boşluk içinde bulacağına ve.

Ruyada Kopek Surusu Gormek Ne Demek Ruyada Havlayan Kopeklerden Kacmak Ne Anlama Gelir Ruya Tabirleri Source: milliyet.com.tr

Rüyada yarasa ısırması rahatlığı esenliği hoşluğu ve mutluluğu bulacağına rahat edeceğine yeni işlere girileceğine bir mevzuda haksız olduğunu göreceğine ve karşı tarafa özür dileyeceğine büyük bir özgüvene sahip olacağına ve insanları şaşırtacak ve dikkatlerini çekecek çok büyük ve farklı çalışmalara gireceğine yaşamının düzene. Cafer-i Sadık rüyada köpek görmek le ilgili dört farklı anlama işaret eder. Rüyamda siyah ve büyük bir köpek sağ bacağımdan beni ısırdı köpekten kaçmak istedim ama bir türlü hareket edemedi. Ardıma verdi sora ben köpeği kovaladım ama vurmadım köpeğe. Rüyada elini köpek ısırması ise çok yakın zamanda yakınlarından beklediği yardımı alamaması ve kendisinin zor duruma düşmesi şeklinde yorumlanır.

Ruyada Kopegin Isirmasi Hangi Anlama Geliyor Iste Ruyada Kopek Isirmasinin Yorumu Source: aksam.com.tr

Sonra birden üzerime doğru siyah bir köpek gelmeye başladı. Rüyada birini ısırmak bazen kıskanmaya ve aşırı öfkeye işarettir. Rüyada Köpek Saldırması. Rüyada Parmağını Köpek Isırması rüya sahibinin çevresinde edepsizlik yapan ve insanların arasını bozan kimse yüzüne maddi ve manevi olarak zarara uğramaya kişinin iş hayatıyla ilgili yanlışa düşeceğine işaret edilirEvli kimsenin bu rüyayı görmesi eşiyle arasında tartışmaların olacağına kişinin üst üste alacağı kötü haberlerden dolayı aklını. Ünlü Rüya Yorumcusu Mehmet Emin Kırgil izleyicilerin rüyalarını canlı yayında yorumladıRüyanızın anlamı ne.

Havlayan Kopek Isirir Mi Uzmani Acikladi Evcil Hayvan Source: milliyet.com.tr

Kedi Isırması Köpek Isırması Rüyada birini ısırarak ısırdığı yerden kan çıktığını görmek. - Tavanda güzel çiçekler gördüm- Balkonda kedi. Gibi zehirli hayvanların ısırması kötü söz işitmeye haram kazanca. Rüyada köpek ısırması nedir sorusun yanıtını sıkıntı ve üzüntü olarak vermiştik. Bu kişi sizin hiç de beklemediğiniz güven sarsıcı bir şey yapabilir.

K1 Pjpneue2v4m Source:

Rüyamda köpek sürüsü vardı ve hepsi de büyük bir tel örgünün arkasında duruyordu. Rüyada hasta bir köpek görmek aranızda geçen tatsızlıklar sebebi yüzünden bazı insanlar ile görüşmemek konuşmak istememek anlamına gelirBir süredir görmediğiniz ve de konuşmadığınız insanlar varsa bu kişilerle aranızda geçen sorunları yeniden gözden geçirebilir bir şeyleri telafi etmek yerine daha da öfke duyabilirsiniz. - Tavanda güzel çiçekler gördüm- Balkonda kedi. Rüyada kedi görmek rüyanın içeriğine göre olumsuz durumlara da işaret edebilir. Camekanın arkasında onları görüyordum.

Ruyada Beyaz Kopek Gormek Ne Demek Ruyada Kucuk Beyaz Kopek Yavrusu Sevmek Ne Anlama Gelir Ruya Tabirleri Source: milliyet.com.tr

Rüyada köpek ısırması nedir sorusun yanıtını sıkıntı ve üzüntü olarak vermiştik. Arzularına ve zevklerine düşkün bir. - Tavanda güzel çiçekler gördüm- Balkonda kedi. Rüyada Köpek Saldırması. Rüyada köpek kolumu ısırdı kendisine zarar vermek isteyen insanlara dikkat edip dostlarını da iyi seçeceğine etrafındaki insanların desteği ile daha çok kişiye ulaşacağına bu sayede elde edilen kazanç ile daha farklı işlere girileceğine işarettir.

Ruyada Kopek Isirmasi Ne Demek Ne Anlama Gelir Mynet Trend Source: mynet.com

Rüyamda bir marketin önünde ailemi bekliyordum. Rüyada köpek kovalaması rüya sahibinin iş hayatında rakiplerini ve arkadaşları arasında kıskanç kişilere işarettir. Rüyamda beyaz bir köpek bana saldırdı ama ısırmadı. Rüyada köpek ısırması ne anlama gelir rüyayı gören kişinin daha öncesinde yapılmış olan hataların vicdan azabı yaşaması anlamını da taşıyan bu rüya sıkıntıların habercisidir. Rüyada köpek görmek köpeği ne şekilde gördüğünüze göre anlamı değişen bir tabire sahiptir.

Ruyada Yavru Kopek Gormek Ne Demek Ruyada Kopek Isirmasi Kovalamasi Ve Sevmesi Ne Anlama Gelir Ruya Tabirleri Haberleri Source: sabah.com.tr

Camekanın arkasında onları görüyordum. Gibi zehirli hayvanların ısırması kötü söz işitmeye haram kazanca. Rüyada hasta bir köpek görmek aranızda geçen tatsızlıklar sebebi yüzünden bazı insanlar ile görüşmemek konuşmak istememek anlamına gelirBir süredir görmediğiniz ve de konuşmadığınız insanlar varsa bu kişilerle aranızda geçen sorunları yeniden gözden geçirebilir bir şeyleri telafi etmek yerine daha da öfke duyabilirsiniz. Rüyamda beyaz bir köpek bana saldırdı ama ısırmadı. Rüyamda bir marketin önünde ailemi bekliyordum.

Ruyada Kopek Isirdigini Gormek Ne Anlama Gelir Takvim Source: takvim.com.tr

Belki de arkanızdan iş çevirebilir ve bu sebeple ona karşı güveniniz tamamen kaybolabilir. Hemen yan tarafında ise yavrulardan oluşan büyük bir kafes vardı. Rüyada köpek ısırmasının işaret olduğu şey ise sıkıntı olarak söyleyebiliriz. Rüyada Köpek Isırması. Bu kişi sizin hiç de beklemediğiniz güven sarsıcı bir şey yapabilir.

Ruyada Siyah Kopek Gormek Ne Anlama Gelir Source: neoldu.com

RÜYANIZI YORUMLATABİLECEĞİNİZ YENİ KANALIMIZ BURDAKİ LİNKTE ABONE OLUN LÜTFEN. Rüyamda beyaz bir köpek bana saldırdı ama ısırmadı. Rüyada Köpek Saldırması. Arzularına ve zevklerine düşkün bir. Kıskançlık ve kin besleyen yakın birinin rüya sahibini sıkıntıya sokmasına delalet eder.

Ruyada Kopek Isirmasi Veya Saldirmasi Isaretler Ruya Kopek Source: tr.pinterest.com

Cafer-i Sadık rüyada köpek görmek le ilgili dört farklı anlama işaret eder. İş hayatında kendisini engellemeye çalışan kimselere işarettir. Ardıma verdi sora ben köpeği kovaladım ama vurmadım köpeğe. Rüyada köpek kovalaması rüya sahibinin iş hayatında rakiplerini ve arkadaşları arasında kıskanç kişilere işarettir. Rüyada köpek ısırması olumlu şekilde yorumlanmaz.

Ruyada Sari Kopek Gormek Ne Anlama Gelir Source: neoldu.com

Rüyamda siyah ve büyük bir köpek sağ bacağımdan beni ısırdı köpekten kaçmak istedim ama bir türlü hareket edemedim yerimden dondum kaldım sanki etrafa bağırıp yardım istiyorum fakat kimse sesimi duymuyor çok korktum annem karabasan gelmiş sana. Bir süre üzüleceğine ve sıkıntıya düşeceğine fakat bu üzüntülerin uzun sürmeyeceğine sıkıntıdan kurtularak kaliteli bir hayat sürdüreceğine evine huzurun ve neşenin geleceğine kendisini büyük bir boşluk içinde bulacağına ve. Rüyada yarasa ısırması rahatlığı esenliği hoşluğu ve mutluluğu bulacağına rahat edeceğine yeni işlere girileceğine bir mevzuda haksız olduğunu göreceğine ve karşı tarafa özür dileyeceğine büyük bir özgüvene sahip olacağına ve insanları şaşırtacak ve dikkatlerini çekecek çok büyük ve farklı çalışmalara gireceğine yaşamının düzene. Rüyada görmek genellikle hayra yorulur. DİKKAT BU KANALI KAPATIYORUZ.

Ruyada Kopek Gormek Iyiye Mi Kotuye Mi Yorulur Ruyada Kopek Isirmasi Nasil Yorumlanir Yasam Haberleri Source: haber7.com

Rüyada köpek kolumu ısırdı kendisine zarar vermek isteyen insanlara dikkat edip dostlarını da iyi seçeceğine etrafındaki insanların desteği ile daha çok kişiye ulaşacağına bu sayede elde edilen kazanç ile daha farklı işlere girileceğine işarettir. Rüyamda annemle yolda yürüyoruz sonra bir köpek çıkıyor köpeğin sahibi kadında köpeği tutmaya çalışıyor ama çok büyük köpek anneme köpeğin yüzüne bakma hızlı yürüyüp gidelim diyorum annemde sürekli köpeğin yüzüne bakıyor köpek bizi kovalıyor sonra ben. Aileme bağırıyordum ama kimse beni duymuyordu. Kıskançlık ve kin besleyen yakın birinin rüya sahibini sıkıntıya sokmasına delalet eder. Rüyamda Eve gidicektik arkadaşlarla evin merdivenleri cok yüksekdi hepimiz çıktık yukarda anahtari bulamadık arkadaslarim atlayarak indi ben yürüyerek geri indim merdivenlerden aşağıda bozuk paralar vardı o ara köpek ısırdı dunden beri yazıyorm ama cevap alamadim insallah yorumlarsnz.

This site is an open community for users to do submittion their favorite wallpapers on the internet, all images or pictures in this website are for personal wallpaper use only, it is stricly prohibited to use this wallpaper for commercial purposes, if you are the author and find this image is shared without your permission, please kindly raise a DMCA report to Us.

If you find this site value, please support us by sharing this posts to your own social media accounts like Facebook, Instagram and so on or you can also save this blog page with the title rueyamda koepek isirdi by using Ctrl + D for devices a laptop with a Windows operating system or Command + D for laptops with an Apple operating system. If you use a smartphone, you can also use the drawer menu of the browser you are using. Whether it’s a Windows, Mac, iOS or Android operating system, you will still be able to bookmark this website.